Záruka
ZÁRUKA
Kupující bere na vědomí, že Coffice-club kft. povinnost poskytnout záruku na dodávky a
zákonná odpovědnost za vadné plnění. Za chybné plnění se považuje, pokud Produkt v době
dodání Kupujícímu nesplňuje kvalitativní požadavky stanovené Smlouvou nebo zákonem,
vzhledem k tomu, že Produkt musí být vhodný na zamýšlené použití. Podmínky vhodnosti
pro zamýšlený účel jsou uvedeny v čl. 6: 123. §. Občanský zákoník. Kupující/spotřebitel musí
ve všech případech prokázat existenci vady Produktu, jak je uvedeno v bodě 7.5 těchto VOP.
Smluvní strany uvádějí, že v případě vady zjištěné Spotřebitelem do 6, tedy šesti měsíců
od převzetí Produktu Spotřebitelem, smluvní strany předpokládají, že příčina vady existovala
už v čase plnění (dále jen: „Vadná domněnka plnění“), kromě případu, kdy je tato domněnka
neslučitelná s povahou věci nebo povahou vady. Coffice-club kft. jestliže jde o domněnku
vadného plnění, je oprávněn prokázat, že příčina vady nastala po plnění. Po uplynutí lhůty
pro domněnku vadného plnění, tedy 6, tedy šest měsíců od převzetí Produktu
Spotřebitelem, Spotřebitel prokáže, že příčinou vady Produktu je Coffice-club kft. došlo před
splněním. Coffice-club kft. je oprávněný vyžádat si znalecký posudek (dále jen „znalecký
posudek“) od třetí osoby s dostatečnými odbornými znalostmi o důkazním břemenu na ní
(dále jen „znalec“). Smluvní strany se dohodly, že Coffice-club kft. je oprávněn Znalce
jednostranně identifikovat. Smluvní strany se dohodly, že Coffice-club kft. plní důkazní
břemeno tím, že si vyžádá Odborný posudek Výrobce Zboží (dále jen „Výrobce“) na příčinu
vady Zboží, pokud se Spotřebitel při uplatnění svého práva na to, aby se od něj výslovně
neodchýlil. Záruka na dodávky. Pro účely těchto VOP výrobce a distributor Produktu, který je
registrován společností Coffice.club kft. sro jako výrobce. Pokud Spotřebitel předem
neakceptuje Odborný posudek znalce nebo Výrobce, Coffice-club kft. je povinna doporučit
Spotřebiteli nového Znalce. Kupující, který se nekvalifikuje jako Spotřebitel, je povinen vadné
plnění prokázat (tedy že příčina vady nastala před převzetím Produktu Kupujícím).
Spotřebitel je povinen tuto skutečnost neprodleně, nejpozději však do 2 měsíců od zjištění
vady oznámit Coffice-club Kft. Vady oznámené Spotřebitelem do 2 měsíců od oznámení
vady, tedy do dvou měsíců, se považují za oznámené ve lhůtě. Kupující odpovídá za škodu,
která vznikne z prodlení. Spotřebitel může uplatnit záruční nárok u Coffice-club kft. po dobu
1 roku od převzetí Produktu, tedy po dobu jednoho roku. Kupující, kteří se nekvalifikují jako
spotřebitelé, mohou uplatnit svůj záruční nárok po dobu jednoho roku po obdržení
produktu. Smluvní strany prohlašují, že pokud byl Produkt před koupí Kupujícím používán
(dále jen: „Použitý produkt“), Coffice-club kft. prodává použitý výrobek pod označením
„druhá třída“. Při Použitém zboží má Spotřebitel nárok na záruku na dodávky jeden a půl
roku. Kupující bere na vědomí, že Coffice-club spol. prodává Produkty jiné než Použité
produkty, zejména Produkty s poškozením, která nenarušují jejich zamýšlené použití, pod
označením „druhá třída“.
Na základě práva na záruční dodávky je Kupující oprávněn požadovat opravu nebo
výměnu Produktu. Coffice-club kft. je oprávněná místo reklamace ze záruky na dodávku
uvedené kupujícím v předchozí větě odstranit vadné plnění jiným způsobem, pokud splnění
zvoleného práva ze záruky na dodávku není možné, nebo pokud jde o jinou reklamaci ze
záruky na dodávku. by pro Coffice-club kft. vznikly nepřiměřené dodatečné náklady, vzít do
úvahy hodnotu Zboží v bezvadném stavu, závažnost porušení smlouvy a škodu, která
Kupujícímu vznikla splněním práva na záruku. zásoby. Pokud si Spotřebitel přeje požadovat
od Coffice-club kft výměnu, do tří dnů od převzetí Produktů z důvodu vady Produktu, která
brání řádnému užívání Produktu, Coffice-club kft. nemůžete se rozhodnout opravit Produkt
na základě neúměrných dodatečných nákladů. Opravy nebo výměny musí být provedeny
v přiměřené době, beroucí v úvahu vlastnosti Produktu a zamýšlené použití Kupujícího,
v nejlepším zájmu Kupujícího. Coffice-club kft. snažit se provést opravu nebo výměnu do
patnácti dnů, avšak Kupující výslovně bere na vědomí, že oprava nebo výměna bude trvat
déle než v letošním roce.
g může také vzít. Záruční doba na část Produktu, které se výměna nebo oprava týká, začne
znovu fungovat. Do promlčení doby se nezapočítává část doby opravy, po kterou Zákazník
nemůže používat Produkt podle určení. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny
Coffice-club spol. Coffice-club kft. předat Kupujícímu před doporučením do provozovny
Kupujícího nebo předat Kurýrní službě k doručení Kupujícímu.
Kupující může požadovat od Coffice-club kft. dodání kupní ceny v poměru k chybnému
plnění. Na náklady Coffice-club kft. neprovedl opravu nebo výměnu, nebo pokud zájem
Kupujícího o opravu nebo výměnu zanikl. Kupující není oprávněn odstoupit pro drobnou
vadu. Smluvní strany berou na vědomí, že za drobnou vadu se považuje každá vada, která
nebrání řádnému užívání Produktu, zejména estetické vady, opotřebení.
Kupující může převést záruční právo na vybraný spotřební materiál na jiného. Je povinen
uhradit náklady způsobené převodem na Coffice-club kft., pokud Coffice-club kft. nebo
přechod byl jinak odůvodněn.
Pro uplatnění práva na garanci dodávky zboží je Kupující povinen tento vrátit poštou a
spolu s Produktem přiložit kopii Faktury a popis závady. Pokud Coffice-club kft. reklamace ze
záruky na dodávky není zpochybněna a je vyhověna, náklady spojené s plněním reklamace
na dodávky nese Coffice-club Kft. Spotřebitelem je Coffice-club kft. s předchozím písemným
souhlasem Coffice-club Itd. požádejte technika, aby vám doporučil opravu problému.
Náklady související s plněním záručních povinností dodávky ponese Coffice-club kft.
Pokud k závadě Produktu mohlo přispět nesplnění povinnosti údržby uložené Kupujícímu,
náklady vynaložené na plnění záruční povinnost nese Kupující, měl-li znalosti o údržbě
Produktu nebo pokud Coffice-club kft. si v této souvislosti splnila svou informační povinnost.
Spotřebitel bere na vědomí, že Výrovce má nárok na záruku na produkt po dobu
jednoho roku od uvedení Produktu na trh. Spotřebitel může při uplatňování reklamace
produktu v případě vadného plnění požádat přímo Výrobce o opravu nebo výměnu
Produktu. Pro účely této části se za vadný Produkt považuje, pokud Produkt nesplňuje
požadavky na kvalitu platné v době uvedení na trh výrobcem nebo nemá vlastnosti
specifikované výrobcem. Pokud se na produkt vztahuje záruka na produkt, Coffice-club kft.
oprávněn o tom Spotřebitele informovat.
Toto zruší vaši záruku, pokud:
kompletní jednotka je demontována, naše označení je odstraněno,
poškození produktu v důsledku nesprávné instalace
Spotřebitel bere na vědomí, že Coffice-club spol. na Produkt může být poskytnuta záruka
na vadné plnění v případě nákupu Produktu Spotřebitelem. Coffice-club kft. Záruka
poskytovaná agenturou nemá vliv na ustanovení vyhlášky 151/2003 o povinné záruce na
některé předměty dlouhodobé spotřeby. (IX. 22.) Nařízení vlády
Omezení práva na odstoupení od smlouvy platí i pro fyzické osoby v souvislosti s digitálním obsahem podle článku 16 směrnice 2011/83/EU:
V případě digitálního obsahu: Pokud si spotřebitel zakoupí digitální obsah, který není dodáván na fyzickém nosiči (např. CD nebo DVD), právo na odstoupení od smlouvy zaniká v okamžiku, kdy spotřebitel začne obsah stahovat nebo používat, za předpokladu, že spotřebitel předem výslovně souhlasil se zahájením poskytování služby a uznal, že tím ztrácí své právo na odstoupení od smlouvy.
V případě softwaru v zapečetěném obalu: Pokud je software dodán na fyzickém nosiči (např. DVD) a spotřebitel obal otevře, právo na odstoupení od smlouvy zaniká, protože software ztrácí svou jedinečnost aktivací a otevřením obalu, což znamená, že již nemůže být prodáván jako nový.
Shrnutí:
Pokud je software v digitální podobě a vyžaduje aktivaci, a spotřebitel tuto aktivaci provede, obvykle ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, pokud byl o tom předem informován a souhlasil s tím. Pokud je software dodán na fyzickém nosiči, po otevření obalu již není možné odstoupení od smlouvy.
(Omezení práva na odstoupení od smlouvy v souvislosti s digitálním obsahem je obsaženo v článku 16 směrnice 2011/83/EU.)